Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

ez hülye bmeg...

Almodozo121 2010.05.24. 20:23

Kelek fel délután 2kor, mivel az éjjeli meló szétszedett rendesen.
megyek ki az erkélyre rágyújtok, és látom mint anyukám részeg és próbál hozzám beszélni.
Na igaz nemnagyon jött neki össze, de mosolyogtam.
Aztán belöktem egy kávét, hátha felébredek aztán.
Asztalhoz ültünk, és neki láttunk az evésnek, anyum a kanalat nem tudta a szájához emelni mindíg félre akart enni XD na mindegy mondom nemzavar.
Aztán hallott a rádióban egy viccesen kezdődő számot, és nevetett egyet úgy, hogy közben a leves kiönmlött kicsit az asztalra, mire Mamim aztmondta: Fejezd már be lányom!
...Na anyám erre lebaszta a kanalat és felált az asztaltól, és mint idegbeteg kihúzta a magnót a falból, és elkezdett ordibálni.
Aztán mondtam neki nyugodjon már meg, Mami csak félreértett valamit. Ekkor visszaült az asztalhoz, és nekiált kiabálni, hogy:
Basszátokmeg most hallgassátok ahogy zabálunk!!!
...aztán nekiált szürcsölni olyan durván, hogy nekem elegem lett belőle, és feláltam hogy elhúzok a gecibe.
Erre anyám nekiált, és az aztalon lévő objektumokat a falhoz kezdte baszkodni, szépen komótossan ahogy azt a filmekben látni, mígnem a kenyértartó engem talált el XD
Mondtam neki, mifasz baja van, és említettem neki, hogy vegye be a gyógyszerét.
Igazából ez hangzott el, mert odamentem a fiókjához és kivettem az andaxint(lónyugattó XD) És az asztalra basztam és mondtam: tessék vegyé be egy kis andaxinT!!!
Aztán nekált és fogta a levest (az egyetlent ami az asztalon volt még) és nekibaszta Nagymamámnak.
Több sem kellett nekem, hát elkezdtem ordibálni(sosem ordibáltam ennyie senkivel még)
hogy mit képzel magáról, meg hogy nemvagy normális...stb.
Aztán anyám kirohant az erkélyre, hogy menekül, énmeg utánna mentem, és ottis ordibáltam vele.
Aztán fogtam magamat és leléptem a tóparti tóhoz olvasni XD
Gondoltam volt csinálok egy cigit is, csak sokan voltak körülöttem, még a végén a politzei vitt volna haza XD
Szóval nemértem egyáltalán, hogy merészeli Nagymamámat bántani?
Kibaszottul elegem van ebből.

Az igazán szopó az, hogy természetesen nemlehet anyun segíteni. Ilyen a természete.
Viszont veszélyes önmagára, és a körülötte lévőkre.
Kéne költözni el. :S
Na majd lesz pézzem XD
 

amúgy beffestettem a fejemet, mert kaptam 2000forintos vásárlási utalványt, és vettem hajlakkot meg festéket.
Azthiszem még tartozom Balázsnak 2000el, de már nincsen pézzem :S várnom kell egy hónapot még, de akkor majd visszatudom adni Nővérkémnek is a tartozást, és aztán mégegyhónap és anyunak 55000forintot, és ha mind megvan, akor.

...nemlesz semi. :S

 

na zanét mékelek :))

 

 

 

 

:p

XD

puxa
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://furcsaelet.blog.hu/api/trackback/id/tr622028466

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása