Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

Úgy ahogy

Almodozo121 2011.02.10. 02:43

Mondtam sokszor embernek, hogy a sírás remek, szuper dolog. Szüksége van rá.
Most furcsa véletlen, nekem nem mondja senki. Pedíg érzem, hogy kell. A sírás határán vagyok éppen. De nem mondja senki, hogy tegyek úgy. mindegyis szarok én bele.
2:37 van, aludni nem tudok. kellene valami nyugtató elfoglaltság. vagy csak valami.
A mérhetetlen szeretethiányomat nagyjából kompenzálta barátnőm, mert találkoztunk egy órára. De igen, seggfej vagyok, és telhetetlen. Nem tudom mgamat hova tenni ismételten. Csak ülök itt mint egy fsz, és írom ezt a szart, mert úgy gondolom, egyszer sokat fog érni talán... vagy sem. nem tudom mit hoz a holnap, vagyis a ma.
Mostmár félek elaludni, mert elkésem képzésről. de kimerűlt vagyok. Nincs velem a barátnőm, egyedűl vagyok és tényleg az agyvérzés kerülget.
Rágyújtok a faszomba.
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://furcsaelet.blog.hu/api/trackback/id/tr262650686

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása