Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

köhmm

Almodozo121 2011.02.08. 23:41


Valami dohányzásmentes napokat indítottunk el, aminek sajnos előre látott, és idővel bekövetkezett hangulat ingadozás, személyiség változás, tudatmódosulás problémája merült fel.
kimondottan nehéz feladat ez így ahogy van. mondhatnám h szarom le, és nem veszek róla tudodmást, de nehéz egy cseppet.
Ma meglehetősen bután viselkedtem. Nem tudom mitől volt pontosan. Szeretném a nikotinmegvonásra fogni, tiszta szívből. Félek tőle, ha nem attól volt a sorozatos butaság, akkor sajnálatosan én vagyok az. Persze biztosra vehetjük, hogy én követtem el őket, ezért effektive én vagyok a buta. hmmmm.
Elfogyott a derékgyógyszerem az a reumaszerűség, és kezdi a hátam a baromságokat megint. Ha ismételten lerobbanok, akkor végem van :D
Nem tudok nyugodtan elaludni. hangyányit zaklatottnak tűnhetek, de hidjétek el, elmulik ez hamarosan. Ha meg nem, valaki lesz szíves és lekever nekem egyet, úgy barátiból. 
Nem tudom pontossan megfogalmazni a bajomat. Azt sem tudom, egyáltalán van-e problémám. mintha a "vonzerőm" csökkent volna le drasztikusan, vagy már nem rezonálok olyan szuperül mint anno. Nagyon szeretném ha ez elmulna, és nem tennék több butaságot, nem bántanám azt, akit igazán szeretek.


 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://furcsaelet.blog.hu/api/trackback/id/tr712648122

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása