Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

Na bemásolom, mert miért ish nemár.

Almodozo121 2010.12.15. 17:41

hogyne!tedd le azt a szart amit fogsz,kelj fel,és takarodj.lift ajtó úgy csapódik be,mint akit betanítottak rá,de megrémũlni sincs idõm,hiszen indul lefelé.még csak egy emeletet mentem de már egy cseppet sem foglalkoztatnak a történtek.el ne felejtsük,segítségért indultam.elõször a fejtetõm,majd a homlokom,és az arcom ...lazul el.talán már elértem 8.emeletet.ajj.elfelejtettem meík emeletnél járok,a lift meg is állt.

Mély levegõ! úgy menni fog ahogy tanultam.lazíts! és már érzem is, ahogy magába húz a vas. elõször vibráló neon, majd aprôbb kékes hullámzással elõbukkan egy szám a kijelzõn. gyönyörũ, kedves szám ez, csak nem értem.egy szempillantás alatt váltott vörösre mikor feleszméltem, ez bizony a 7. és újra indult a lift. türel...mesen haladunk lefelé. mostmár a karom,és mellkasom is laza. 6.

Minden jó szándék maradhat. csaknem felborulok de a lift tart, hiszen erõs mint állat. 5-4 ez egy kicsit gyors esetleg? ugyanmár. nem feledkezünk a célról. segítség kell. egyedũl nem gyũröm össze azt a beteg kockát. na jó! felõlem lehet narancs is, de akk nagy a késztetés, hogy megegyem, és akkor kezdhetem elõrõl. na lazíts már! 3. megy ez... megy ez.

Ki vár engem odalent? a célt tekintve végülis mindegy. legyen erõs, oszt jónapot.2. Enyhe izgatottság ejt rabul, az ismeretlentõl, tõle. most a siker a fontos, mmeg kell nyugodjak. Lazíts! most a lábam, és karom megszũnik létezn. érzem ahogy leszakad az információ a gerincvelõmrõl, és kellemes közeg tölti el a tudatom.... LAZÍTS! vízhangzik, és az egész testem befejezte a külvilág észlelését.

A lift puha talpa földet ért.odabent nem voltam más, csak energia.egy érzékeny köd.az ajtó lágy pengéssel kitárult, mérhetetlen fényesség hatol át rajtam és szeretet önti kõrbe ezt a párát.de legalább ez szilárdan tart!mostmár csak meg kell õt keresnem.bátran fordulhatok hozzá, megbízom benne.különben nem értem volna e...l idáig se.Biztosan a padon ül majd, de még nem szetetnék odanézni. olyan jól érzem magam így.

Tisztelet! szólított, és felénéztem. tudtam, hogy odafent hagytam a narancsomat, és belémnyilalt az érzés, hogy bizony fel kell menni hozzá, hogy összegyũrjük. Dehogy kell! hiszen már ittvan! mintha összefutna a ńyálam, és nemlétezõ karommal nyúlnék a narancsom felé, de elfújta elõle. EZ NEM A TIED! NEM AKAROD, HOGY A ...TIED LEGYEN! igaza van. hiszen megbízom benne nemdebár?

A racionális gondolkodás felé vezetõ út a kétség. de jelen pillanatban nem számítanak a szabályaim.
Nekilátunk hát, õ létezik, a narancs is. közel vagyok hozzá, segítõm megfogja, el kezdi ggyũrni. látom ahogy összeroppannak a részecskéi. felszabadul az energia amit rejteget, elfújja a szél mert nem fogja kõrbe semmi. õ... gonosz, hát rosszul jár, valahol máshol csinálja a fesztivált.

A részleteit magába szívja a tér de mi biztonságban vagyunk, nem férünk be a résen. még nem... majd talán késõbb, ha esetleg megszabadulok a buroktól. de most nem szeretnék. jól érzem magamat így. mély levegõ... Lazíts! most hát eljön a búcsú segítõmtõl.
most pedíg 1tõl,5ig számolok. mire az 5számhoz érek, kinyitom a s...zememet, és sokkalta jobban érzem majd magamat. sokkal jobban mint ez elõtt.

1Elkap a felhajtóerõ,zuhanok felfelé. 2felfelé, felfelé.3 mire az 5számhoz érek, szemem nyitva lesz, és sokkal jobban érzem majd magamat.jobban,mint ezelõtt.4 feljebb és feljebb.megcsap a kinti világ hũvös légköre kezdem érezni végtagjaimat.
5
a szemem nyitva.sokkal jobban érzem magam,jobban mint ez elõtt. ÉS EZ ÍGY VAN!... vidám vagyok,fájdalom nélkül.hát hogy is lennék máshogy?
összegyũrtem hát! :))


 

 

Na és itt egy másik is, mert miért ne, ez kicsit rövidebb :D

Ha valódivagyok,bõr a tok,levegõ a közeg, teste azágy.madárkaszárnyakésaVajban,bõrben atüske,testem levegõt vág,és még csak fel se tũnik az anyag mi kitölt,és rendületlenũl tartja alakját.mozdul, és érzem velem tart...még.
legyen akkor jövõm!hát hiába kérem kurvszépen?a légzés lassan leáll.magába szív a föld ott kicsit ...habozok,majd eltũnök.meŕt mindíg ez van.elkészülünk,belecsúszunk.
majd elkészülünk,belecsúszunk.



nahát.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://furcsaelet.blog.hu/api/trackback/id/tr872517892

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása