Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

FeZeN freefeszt

Almodozo121 2010.12.19. 11:52

XDDDDDD
Szóval tegnap a FeZeN bejáratánál, megkérdezték, hogy miért nem írok blogot.
Aztán igazuk van. Jó a kérdés, mivel most jelen pillanatban jól esik írkállni.
Na de ugorjunk az elejére a napnak hát!

Édesanyumnak megígértem játszunk pókereset, hát így is tettünk aztán.  Nyertem, de édesanyum egész jól játszott.
A nyereményemből gondoltam volt alcohol-t veszek, de rájöttem, h annak sok értellme nincsen, így hát félreraktam, és majd befektetem, egy jövőbeli játékba.
Szóval a jácma után átmentem Bandiékhoz, csak úgy natúr beállítatlan hajjal, mert hírtelen nem éreztem hiányát a kilós lakknak, és a másoknak való megfelelésnek.
Julcsim hazautazott, és csak szilveszterkor találkozunk. :( Most sokat kell aludjak, hogy hamar el jöjjön a pillanat! :))))
Na aztán Bandiéknál nagy meglepetésükre kiabállással fejezték ki a többiek a fejem formázatlanságát, hallatták hangossan: VÉGRE EMBERI FEJED VAAAAN XDDDDD
...köszi így utólag ish :D
Aztán megérkezett Imi Márk Szabolcs és még sokan mások.
Azthiszem összesen 13an voltunk.
Srek az nap ünnepelte 23. születésnapját, kapott egy LÁJK pecsétet, hattalmaaaaaaaaaas :)))
És hát el indultunk FeZeNhez nagy léptekben, útközben meg megállva.
Amint odaértünk, engem el fogott az ember-tömeg undor, így kihagytam a bemenetelt.
Odakinnt, aztán említették lánykák, ezt a blogos témát...ugye.
Találkoztam aztán egy sráccal, akivel egész jól elbeszéllgettünk, később aztán nem értettem mit keresett ott. Lehet neki nem volt tömeg iszonya.
Miután Imi (<3) Elvitt minket a kis tesco-ig, gondoltam innen már inkább hazamegyek, kb 10perc és itthonlettem.
:D
Míg úton voltam, nézelődtem egyszercsak a világra ami olyan szép volt...lefagyasztott kapásból. Mindent ellepett a hó ugyebár, és gyenge köd borította a teret, amin a közvilágítás apró rohangászó fotonjai meg-meg akadozva futottak bele a szemembe, érdekes hatást adva ezzel a kőrnyéknek. :) Át futottam az eseményeket, és arra jutottam, hogy valahogy a srác engem (öntudatán kívül) lejjebb lökött a magamban épített ranglétrámon. A sajátomon.  Ez így működik.
Természetesen ha nem történne ilyen, valószinű túl hamar elérném a magaslatokat ahol sűrübb a levegő a lentinél, esélyes úgy hát, hogy fulladozhatnék.
Szóval időm mint a tenger. Jó érzéssel tölt el, hogy vannak a világon olyan emberek is, akik megérdemlik hogy löködjenek.

Nosza. a mai reggel egyszerűen nyomottan indult.
Csinálltam két cigarettát, egy jó erős kávét, és kimásztam az erkélyünkre ahová pár napja anyum kiírta: Y LOVE JULCSI :))))))))))))))) arany szíve :) Miután elfogyasztottam a kávét, és édesanyummal megbeszéltük a féltékenység romboló hatalmát, már kezdett világossá válni a világ :) Mint mikor leszedik a kalitkámról az éjjel rárakott pulóvert :D 
Úgyhogy most ÉNEKELNI KELL! 
Gyártottam egy új számot, ilyen szívbeszaróssat, de sztm egész tűrhető lett.

Mondjuk sokat segíthetne nekem a még pár napja Rtől vásárolt szer, csak tegnap estefelé feldobtam bandira és Csabára. Csaba készítette el, az enyémet, ráadásul szelelt is.
Na mindegy nem para. ez ilyen.  Szóval azthiszem nekiállok felvételezni a zeneszámot. :)))

Csókolomm!
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://furcsaelet.blog.hu/api/trackback/id/tr622525545

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása