Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

Awwwwwwwwhhhhh :$$$

Almodozo121 2011.02.01. 20:57

Egy

Falunap szerűségen lehettünk talán, ami rendezvény több napos volt. Zoltán is ott volt, meg a többi osztálytársam, és a kedvesem :) A Talán a 3.4.napnál egy ilyen éjszakai bábszínház jött ki a térre, és egy gyerekműsort adott elő. Én megfigyeltem az előadókat, és olyan rémisztő pupillájuk volt, nehezemre esett belenézni, de végül is sikerűlt. Aztán elkezdődött az éjszakai előadás, ami a tér össze lámpáinak eloltását jelentette, morajló erősödő zenével, és egy csoport fákjákkal közeledett felénk. Én arrébb szaladtam ahol a padon Ádám ücsörgött és hányt, én beleléptem sztm.
Átmentem a pad tulsó oldalára, és közben fákjával egy lány közeledett, mígnem fellépett a pad tetejére, és odaállt elém. Én lesmároltam.
Amikor ránéztem,megláttam  ki is ő valójában, megrémültem, és ordibáltam barátnőm nevét aki egy áruház eladópultjánál állt. Oda rohantam hozzá, és be estem a ruhák közé.
Mondta mien aranyos volt, és most elmondja nekem mit akart velem beszélni: vett nekem egy SSSSSSssssssssssssssssssssttt!
Be fogtam a száját rémületből, attol féltem azt mondja ki amit legkevésbé sem szeretnék hallani. De nem azt mondta végül. Gyűrűt. igazi gyűrűt. És elkezdtünk csókolózni. úgy nagyon rendessen, szorosan öleltem magamhoz, és éreztem ő is így tesz, mígnem végül megszólalt a csengőhangom, ébresztő.

Egy hangyányit sokkolt ez az álom. Nem akartam felébredni. de ilyenkor bezzeg sikerűl... pfff
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://furcsaelet.blog.hu/api/trackback/id/tr982631925

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása