Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

Na srááácok!

Almodozo121 2010.04.14. 21:37

A hétvégén Dunaújvárosban volt megtalálható a Mentés Másképp zenekar :)

Péntek:
Márkkal megbeszéltük, és leszögezve konfirmáltuk, hogy Bandi szülinapján pénteken(aznap) nem ütjük ki magunkat, mert szombaton reggel 7órakkor indul a busz Dunaújvárosba Diáknapokra, ahol a zenekar megjelenése adott.
Azonban mint mindíg, a kivitelezés problémás volt bizony :)))
Személyem szerint olyan offra vágtam magamat, hogy azt elképzelni sem lehetett, de indulás volt haza mert reggel 7kor indul a busz.  Megközelítőleg 2órát aludtam, és már uzsgyi ki a buszra :D
Mikor megéérkeztünk Dunába, először megkerestük a szállásunkat ami a város szélén kint a picsába egy kollégium nyújtott. De kulcs a szobához természetesen nem volt.
Már akkor kicsit megdöbbentett a hír miszerint a lányok, és fiúk külön szinten alszanak :S :(
De lényeg a lényeg, hogy nagyjából pár órás teszetoszálás után már megkerült a kulcs, egy segítőkész portásnak köszönhetően. :)

Na a koncert.
5perc zeneidőt adtak nekünk a szervezők, megbeszéltük zenekar között, hogy két számot adunk elő. Atmoszféra és 2012.
Ebből le is adtuk az Atmoszférát, és a Zsiványt XD
De nem bántuk meg a változtatást, mert a közönség megőőőőrűűűűlt :DDD (L)
Aztán a zsűri magához invitált mindannyiunkat a következőt mondták megpróbálom leírni.
-hol van az ellenőrzőtök?
-Nekem nincsen, mert technikusira járok :)
-Az jó, mert ha így folytatjátok, akkor nem is lesz rá szükségetek XDDDD

loool mondom :)
Arany minősítést kaptunk, és bejutottunk az afterpartyra ahol leadhattuk az egész műsorunkat.

Természetesen mindenki lenyugodott, minden a helyén volt.
Zsolesz a dobosunk említette, hogy ne üssük ki magunkat, mert másnap akkor koncert, legyünk frissek.
De a közeli történelem megismételte önmagát.
Szóval kitaláltuk, miután Zsolesz lepihent, hogy mi elmegyünk megiszunk egy sört. de a bolt zárva volt. Úgyhogy magunkra maradtunk a kihalt utcán. Aztán találtunk egy táblát amire "gyalogos forgalom a túloldalon" volt írva. Márk előkapta bicskáját, és nem tétlenkedett, megkaparintotta.
Később aztán leszedtünk még hármat XD úgyhogy mindenkinek jutott a znekarban :)

Miután visszatértünk a koleszhez átmentünk pár sráchoz vizipipázni, én ittam pálinkát is :)
Szóval mikor pihenni készültük, benyitottunk egy szobába, ahol nem mi voltunk. :P
De nem ébredtek fel. Márk egy lendülettel behajított egy szelet kenyeret hozzájuk XD
Aztán gondoltam berakunk egy szemetesládát hozzájuk, uccse ébrednek föl :D Hát nem is tették XD
Szóval a kukát követte egy poroltó amit én röhögés nélkül nembírtam, és míg Ádám meg Márk behelyezte a szobába, én rátaláltam egy Növényre. Valami fikusz lehetett. XD
Betettem hát a szobályukba nagy nehezen XD de befért XDDDDDD
Aztán nembírtuk tényleg, és berohantunk a vécébe röhögni, és szépen lenyugodtunk, mikor Márk említi, hogy mindjárt itt az afterparty, és koncertünk lesz XDDDDDD
ÁÁÁÁHHH XDDDDDDDD

megnyugodtunk lassan és kifele menet az ajtónál találtam egy vécépumpát XDDDDDDDDDD

BETETTÜK!!! XD
XD
XDDDDD

:DDDDDD

Aztán a szobába elalvás előtt nekiálltunk baffőzelékes konzervet eszegetni. XD
Megközelítőleg másfél órát aludtunk. XD

A koncertre neméppen frissen jelentünk meg, talán ez volt az oka anak is, hogy a koncert végére befáradtunk picikét, de én teljesen megvagyok elégedve a zenekar teljesítményével.


Visszakanyarodnék a lányokhoz, mert voltak ám :) Csak neméppen úgy ahogyan azt terveztük... :S
Egy népzenész kislánnyal ismerkedtem meg, és egész jóll elvoltunk nagyon aranyos.
Aztán felhívott, hogy hogyvagyok, én meg elhívtam marximba randizni :)
Valahogy a szavaival élek:
Nem megyek el hívhatsz bátran ugyse..." hehh... namondom :P
Mindegyis.

Aztán hétfőn megtörtént az első munkanapom a CSI-be :) hát hatalmas melóóóóó. Mármint tök jó :)
Hoolnap indulok oda szintúgy 8-tól 17:00ig, csak az a para, hogy a képzés is akkor van :S
Ez a képzés teljesen keresztbetesz :S
Na semmi gond.

 

uhh.

nah

pás
 

Szólj hozzá! · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://furcsaelet.blog.hu/api/trackback/id/tr381921933

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Marxim söröző és pizzéria 2010.11.07. 17:42:36

Helyszín: 1024 Bp., Kis Rókus u. 23. Látogatás: 2008. április 16. 17:20-18:10 > Itt még a KISZ-titkár Gyurcsány is otthon érezné magát! Vörös zászlók, drótkerítések, tervgazdaság, a ...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása