Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

Úgy gondoltam

Almodozo121 2008.11.24. 20:23

Mostanában eléggé ritkaság hogy fent vagyok emitt, és "jegyzetelek"
Természetesen ez köszönhető a szankcióknak is amiket bevezettem.

Nade egy értelmesebb téma:
Közeleg a karácsony, a "szeretet ünnepe"
Gondolkodtam, és arra jutottam, hogy idén én -bárkit bármennyire érdekel- ünnepelni fogom a Karácsonyt. Valami oknál kifolyólag, olyan érzésem támadt, hogy ez nekem fontos lesz.
Indokok:

Én sosem ünnepeltem rendesen a Karácsonyt
Mindíg volt valami balhé itthon, ami elcseszte az egész hangulatot.
Mindíg volt valaki, akinek nem tetszett az egész.
Mindíg is lesznek olyanok.

Szóval, "erőt" gyűjtök, és odateszem magamat az ünnepekre. Egy titkot, azért megtartok magamnak, mit fogok én csinálna az ünnep eljövetelekor. Lehet találgatni, de úgysem mondom el.
Csak azzal az emberrel tudnám ezt megbeszéllni, aki igazán közel áll hozzám. Olyan nincsen. Vagyis van, de nem úgy (lényegtelen)

Sokminden történt velem az utóbbi időben, amíg "távol voltam". Úgy érzem, hogy ha gyökerestül nemis, de változtam. Számomra pozitív irányban.
E-bloggal egyidőben, már rendszerezettebben, egy másik könyvben írom még le, azokat a történéseet, amik miatt változok.

Lényeg a lényeg.
Közeledik a karácsony.
Ilyenkor illik odafigyelni a másikra, és illik mosolyogni.

Mégha az ember egyedül mászkál a városban. És rengeteg rosszakaró jön felé.
De illik mosolyogni.
mindíg mosolyogni

 

 

:)

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://furcsaelet.blog.hu/api/trackback/id/tr10786614

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

XiRo · http://xiro.blog.hu/ 2008.11.26. 20:50:01

Jeee. Christmas!
Jó lesz nagyon! Mint az uccsó 2 szám.
majd vmi házifelvételben felvehetnénk a "PentaSkizofrénia7140" ;)

Almodozo121 2008.11.27. 15:27:22

kell egy keverő, meg laptop :)

XiRo · http://xiro.blog.hu/ 2008.11.29. 00:04:10

Amúgy a reklámokat nem akarod kiszedni a blogodból?
süti beállítások módosítása