Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

Fújja el a széééél...

Almodozo121 2010.05.17. 10:56

Aztán persze szarrá áztam mikor odamentem műhelybe, de nem telt el sok idő, és már csutra száraz voltam :)
A DNS company rohadt jó volt :) naggyon tetszett ahogy játszottak. Én a hangosító pultnál voltam mert felvettük a kncertet, és én állítottam be a laptopot me a progit stb.
Aztán jöttünk mi :) Marha jó kezdtünk, aztán kicsit üllepedett a téma megintcsak.
Arra gondoltunk, hogy kevesebb számot játszunk, olyanokat, amik ütősek, és nem húzzák be az embert.
Szóval úgylátszik zeneszám visszatartás lesz, hogy ütőssebb koncertet adhassunk.
Készült aztán videófelvétel is, két kamerával. Egy tv-s ember csinálta nekünk, de olyan kamerája volt, hogy majdnem magamalá szatam mikor megláttam XD

Hamarosan hát megkpom a filmet is, és egy szupper koncertvideót öszevágok és kiteszem a köztudatba :)

Na

Aztán elkéstem az üzemrvosi rendelésből megincsak :S
Ekkéne menjek a sapábais, leadni a cuccokat stb.
:S
Aztmondták kedden szerdán pénteken és vasárnap dolgozhatok, ami szuper, csak ne kedden szerdán pénteken vasárnap lenne XD
Azthiszem kéccülődök és lemegyek marxba kávézom egyet. ebbe a szaridőe nemlehet mást csinálni sajos :S

béke

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://furcsaelet.blog.hu/api/trackback/id/tr22009501

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása