Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

Szóval van az a Lááááááááány :)

Almodozo121 2010.04.30. 14:23

A sztori még Dunaújvárosban kezdődött, ahol találkoztam Ibolyával, és egymásba láwoltunk.

Érdekes tény 1

Ha egy lánykának tutira bejössz, akkor egy érdekes dolog történi. Említeni fogja neked, hogy a barátnői, és ismerősei mondogatják neki, hogy "Ő a barátod"?
Erre persze te köpni nyelni sem tudsz majd, viszont leesik, hogy bizony bejössz neki. Itt már nyugodtan léphetsz a következő fokra, az "elbűvöléssel"
Szedjél neki orgonát, vagy valami növényt izgalmasan. Ettől ő  is érzi majd, hogy összejön a téma.
A többi magátol érthető. Egymás fogdozása, végül csók satöbbi.
Ha a satöbbi nem jön össze egyből, nem szabad elkeseredni. Inkább öörülni kell, mert kevésbé fordul tragédiába az esemény.

Szóval Ibolya egy tündér lány.
Kimondhatatlanul szeretek vele lenni, és bele is zúgtam, de nem vagyok belé szerelmes, amit nagyon jól teszek.

Érdekes tény 2

Június 22.én a lányka elutazik bizony.
Leérettségizik, és elmegy Nyíregyházára, én pedíg itt maradok Székesfehérváron.
Bár ne érezném magamat annyira jól vele :(
De!
Beeszélgettünk a dologról, vagyis arról, hogy van-e jövőnk.
Mondta persze ő is ezen gondolkodott, és én vajon mire jutottam? -kérdezte.
Én válaszoltam, hogy sajnos nem.
Ő is erre jutott.
Egy pillanatig csöndben burkolóztunk a romkert tetején egymáshoz bújva, aztán megtörte a csenedet miszerint úgyis találkozom egy fehérvári csajjal. Ami igazából azért vicc, mert én nemvagyok képes fehérvári lányt felszedni, valahogy mindíg a vidékiek jönnek XD
És így elis tereltem a témát, ámbár ő hamar visszatalált.
És említette, hogy lehet hogy a jövőhéten kidob majd, mert nekem szar lesz ha többet érzek majd iránta, és utánna megy el, mint ha előbb szakítunk. :S
Érdekess.
Azonban teljes mértékben igaza van. Nem tudom mi tévők leszünk, zonban jelenleg éldeghélünk, mert úgy jóaz :)

Amúgy tegnap sütöttem neki süteményt, mert gonosz voltam és nem szoltam neki, hogy nemmegyek dolgozni, és engesztelésül Kriszta receptje alapján sütöttem ilyen Kakaós kókuszos diós muffin szerűséget teppsibe XDDDDD
Finom lett, azonban nem nőtt meg úgy mint vártam. Pedíg tettem bele egy csomag teljes sütőport.
A cukor is kevéss lett bele, de tanulópénz. Igaz anyuék lebasztak hogy nemszoltam nekik róla (akkor nem engedték volna meg uccse) .
Jahh amúgy vásságvan vagy miszösz. Tejre nincsen pézze mamimnak.

Most megyek be "dolgozni" Viszek egy könyvet is mert szarrá unom majd az agyamat.
 

hehh na csókszi :)
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://furcsaelet.blog.hu/api/trackback/id/tr331964378

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása