Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

ide egy szilveszteres megoldás

Almodozo121 2009.01.01. 19:36

Szóval hol is kezdjem..
A zenekar valamien oknál fogva valami Balatonszéplakfelsőn ünnepelte... nélkülem :D

Kicsikét rosszul esett, hogy ha már így "elvitték a bulit" nemjutottam eszükbe.
Vikivel Sárkeresztes kis eldugott házacskája oldalánál sétállgattam, mikor jött az ötletem, hogy hívjam fel őket, aztán gyorsan leis tettem róla, mert helyre rázták a fejemet, hogy hamár ők így "itthagytak" akkor miért nem hiányzok én nekik?....

...jogos..
Aztán egy hangyányi kis mélabú áradt el benem, hogy megint ilyen Veszprémi helyzet áll fönn, hogy vagyok, de nekik mégsem vagyok.
Egyszóval megint az a hülye érzés, hogy nem a barátaim... fakk.. pedíg már kezdtek jólállni a dolgok..mindegyis
Aztán a mélabú elmúlt, és próbáltam anyukámat hívni szilveszter éjjel. Másodszorra fel is vette, aztán kb két mondat hangzott el:
én: Boldog Újévet anyuuuuuu! :)
anyu: Nekedis. szia.

Namost ilyenkor "folytsam" el azt a kib@szott zokogási vágyat.
Aztán egyszercsak minden rossz érzés elillant, mint ha ottsem lett volna, megfogta a kezemet Viki.
Ennyi nekem arra az estére elég is volt. boldogsággal töltött el, hogy van valaki mellettem.
Természetesen ott voltak velem mások is, akik a Barátaim lettek egy szempillantás alatt.
Mert ugye az az igazi barát aki akkor is ottvan amikor mindenki más már elment :)
...Vannak nekem igazi barátaim? A kérdés az enyém, a válasz meg.. nemtom... valaki felszedi a földről.

Szóval jelenlegi helyzetben csalódtam, de örültemis érdekesen kezdődött az új év.
Kicsit másra számítottam, de a lényeg, hogy velem volt akit akiket a legjobban szeretek.
Hát a zenekar meg...
Na igen..
Most volt egy éves.
Jól megünnepeltük :D
Lényeg, hogy a zene megmarad, de már csak mint hobbi, amit keményen gyúrok velük, akik ebben velem maradnak. De kételkedem benne, hogy barátnak tekintenek már egyáltalán. mindegyis. Haverság is valami nemde?

 

na aztán boldog újjévet.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://furcsaelet.blog.hu/api/trackback/id/tr94852063

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

XiRo · http://xiro.blog.hu/ 2009.01.02. 00:45:02

Szia Marci!
Én sem voltam Balcsin. Nekem se küldött senki sms-t, vagy hívtak fel. Még is a barátaim. Te is a barátom vagy. Meg hívtak téged is, engem is.. Az hogy nem mentünk el, egy dolog, de az original tervbe minket is beleszőttek, hogy ott leszünk... ;)

A kérdés hülyeség, a válasz egyértelmű. :D

Pussz, és BUÉK.

pimas 2009.01.02. 06:41:07

most csak azért regeltem erre a fostalicska blog.hu-ra, hogy ide tudjak írni egy nyomorult komment. :)

szóval már nem azért, de hívtunk széplakfelsőre. :) Az más kérdés, hogy aztán Csákvárra került át a buli, ugyanazokkal az emberekkel, csak Széplakfelsőnek voltak akadályai.
Konkrétan én Anitától tudtam meg, hogy nem jössz, mindezt kedden délután mondta. Mivel Vikit nem engedték el, te pedig vele szeretnél lenni - ami érthető; én így tudtam. Szóval ha akartál volna, jöhettél volna, szerintem nem rajtunk múlott, mi hívtunk Téged is. :)
BUÉK

Almodozo121 2009.01.04. 18:29:03

Vikit Széplakfelsőre nem engedték el, mert messzevan, és drága a jegy.
Elég lett volna egy csörgetés, visszahívtalakvolna titeket, és mentünk volna csákvára örömmel :)
De ez így sikerült.. ellettünk felejtve.pont
süti beállítások módosítása