Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

Na azért...

Almodozo121 2008.11.30. 00:13

Szóval most jöttem meg próbáról, és sajnálatos módon, megintcsak olyan párszámos próba volt.

Indokok vannak dögivel, de tény, hogy páran vesztettek a lelkesedésükből.
Aztán vannak páran, akik magát a zenekart mocskolják ok nélkül.(akit érdekel, bővebben kifejtem neki)
De én most nemfogok idegeskedni miatta. Haladni kellene, de nem tudunk, mert valaki mindíg viszahúzza az egészet.
Nemtudom hogyan lehetne életet verni, ebbe a már törékeny rendszerbe.
Igen... Egy év alatt az ember megszokja. Rengeteg zenekar hullott szét ez miatt.
De csak gondoljunk bele, hogy mienek voltunk egy évvel ezelőtt.
Szóval szerintem összekéne tenni a kezünket, hogy egyáltalán idáig eljutottunk, és törekedni arra, hogy még ennél jóval erősebbek legyünk, mert képesek vagyunk rá.

más

párkapcsolat téren, most éppen faxán két szék között a padlóra kerültem.
Nagyon szuper.
De örülök annak, hogy összehoztam egy fiút és egy lányt...
Mien kib***aszott ügyes vagyok... éljen!

 

 

Mostanában körülöttem mindenki ingerült idegbeteg... miért van ez vajon?
Valószinű, hogy én vagyok ilyen hatással a körülöttem lévőkre. Nemtudhatom.
De nagyon nemjó ez így. Csigavéééééééééééér!

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://furcsaelet.blog.hu/api/trackback/id/tr97795560

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

XiRo · http://xiro.blog.hu/ 2008.11.30. 21:01:35

Úgy érzem rólam van szó:
Bár ezt gondolod mocskolom a saját zenekarom... (LOL) Csak belátom a saját hibáinkat ami elengedhetetlen a tovább fejlődéshez. Senki nem szeretné hogy vége legyen ennek a zenekarnak, legfőképp mi tagok nem. Az időbeosztás, általános hangulat, és mindenkinek személyes bajainak elegyéből alakult ki ez a "depressziós" időszak, (máshogy nem tudom jellemezni) senki nem gondol bele hogy a másik mit gondol. Véleményeket mondunk.

Oké! Fejlődjünk, lépjünk tovább. Írjuk a számokat, zeneileg még mindig felfelé lüktet a függvényünk. a Közhangulat a próbákon, azzal van baj. Én erre egy megoldást látok, és bebocsájtom szavazásra.:

Próba elején szánjunk időt arra, hogy megbeszéljük mi történt velünk aznap, és kicsit ismerjük meg az aznapi Bandit/Gebét/Imit/Marcit/Márkot (abc sorrendben);) Kérdezzünk rá a hangulatra, és hogy van e változtatási igény a zenekarral kapcsolatban, mit, hogy kéne a ZENÉINKben csinálni.

Idegeskedni a mostani helyzettel senki ne idegeskedjen, de foglalkozzon vele. Csak rajtunk múlik, minekünk kell döntéseket hozni, és lépéseket tenni.
Szia.

Almodozo121 2008.12.03. 13:23:53

Ez Jóóóóóóó ötlet!! teccik :)
süti beállítások módosítása