Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

Gyönyörű nap :)))

Almodozo121 2009.04.18. 21:43

Ami egy kegyetlen dologgal kezdődött...
Reggeli kávézásnál egy lánytól megérdeklődtem lenne kedve velem lenni.
Válasz természetesen 'nem' volt.
Búslakodva mentem hát iskolába, ahol a kötelező óraszámot nemsikerült betartanom, így egy igazolatlannal lettem gazdagabb.
Délután Márkkal találkoztam marxban ahol egy kapott telefonról fölhívtuk Gebét, hogy mennyünk horgászni. :)))
Közel egy óra leforgása alatt, aztán kint is voltunk a Gaja patak mellékcsatornájánál, és elkezdtük fogdosni az apró halakat.
Nekem sikerült 3kárászt fognom. Ilyen miniket...
Aztán Barbara is ottvolt. Gebével az elején civakodtak, aztán persze megbékéltek :)
Gebe kicsit arrébb ment egy kis idő után. Aztán megállt mellette egy motor.
Feltűnően nézelődött a motoros felénk, és megindult. Gebe futni kezdett felénk.

A Motoros megállt mellettünk, és egy kicsit teltebb szemüveges ürge szált le róla. 
-Engedély ugye itt sincs?-kérdezte a motoros
-Ide kell engedély?-kérdezte vissza Márk.
-Akkor pakoljana össze jó!? -mondta az amúgysem boldog halőr.
Természetesen összepakoltunk, és elhagytuk a területet, mögöttünk egy hatalmas viharral, ami közeledett. Gyönyörű szép volt.
Közben beszéltük, hogy mivel a motoros nem mutatott igazolványt, lehet hogy egy mérges apuka vagy egy horgász volt, aki irigyelt minket, hogy fogtunk 3 kibaszott tonhalat XD.
Na mindegy elkezdett szakadni az eső, mikor már a nagyréten jártunk, később aztán követte a jég :)
Én élveztem pláne, hogy egy dupla szívárvány is megjelent a jég megindultával mellettünk.
Gyönyörű szép lett minden.
A színek megélénkültek, a levegő kitisztult.

Próbateremben pókereztünk egy csöppet, aztán megérkezett Bandi, bár akkor már eléggé későre járt. Sietve indultunk Gebéékhez maroshegyen, ahova leraktam a horgászcuccomat, és hónomalá csaptam. Így indultam neki a nagyrétnek megint, az éjszaka közepén.
A csillagok még sohasem látszódtak ilyen tisztán. Alíg tudtam menni, mert folyamatosan őket néztem, és már végére fájt a nyakam.
De tudtam, hogy ők vigyáznak rám, így halál-nyugodtan mentem haza.

Mikor az ágyamba döltem mondtam magamban:

Így kell egy szar napból gyönyörűt csinállni!
 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://furcsaelet.blog.hu/api/trackback/id/tr61073327

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tsibe 2009.04.21. 22:49:39

Az én mai szar napomat egy véletlen egymásbabotlás dobta fel :)

Almodozo121 2009.04.22. 07:06:14

:)))))))))))))))))))))
süti beállítások módosítása