Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

Karácsony

Almodozo121 2008.12.26. 11:11

Mint pár cikkel lejjebb említettem, a karácsonyt itthon nem ünneplem, viszont ünneplem, csak nem itthon :D

Egyértelműen eddíg ez volt a legszebb karácsony, amit valaha megéltem.
Az egész onnan kezdődött, hogy ledaráltam közel 2kiló mákot :D
aztán ez így ennyi.

Itthon természetesen volt nagy felhejtás, jöttek rokonismerősök stb, hozták a formájukat, szóval annyira nem éreztem jól az önmagamat.
aztán egyszercsak jött az ötlet, hogy menjünk el sétálgatni Vikivel a városba :)
Ki is mentünk a Tópartihoz, nézegettük a vizet, hozott finom meleg teát, meg kekszet, és eszegettünk meg iszogattunk, és nagyon jólesett :)
Szóval úgy a magam módján ünnepeltem a karácsonyt, de kimondhatom, hogy ez az eddigi legjobb volt, mert nem voltam egyedül, és foghattam a kezét :)
Mai napo kiderült, hogy Nővérkém kijött a korházból, és jön ide, és elis jött, és ünnepeltünk.
Így a szűk családi kör koccintott narancslével, de ez ígyvolt a jóez így. :)
Most úgy minden a helyén van :)

 

Zenekar?

Régen láttam már a fejüket :)
Lassacskán próbálhatnánk is egyet.
Sajnos ez a "húzós" ötlet csődöt mondott, mert a zenekar nagyon ritkán van együtt, és ez kicsit fájó.
Dehát ez van. Mindenki elfoglalt mostanában.
 

mára ennyi

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://furcsaelet.blog.hu/api/trackback/id/tr80842348

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

XiRo · http://xiro.blog.hu/ 2008.12.28. 01:07:16

Amint lecsengnek az ünnepek lesz alkalmunk próbálni :)
Örülök hogy a nővéred jól van!
süti beállítások módosítása