Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

hát ezmeg egy szerda

Almodozo121 2008.10.08. 21:47

Reggel frankó ordugulásra ébredtem föl :(
aztán zúgott kicsit a fejemis, aztán meg indulás a jól megszokott marximba :)

Ott természetesen kislánnyal találkoztam odais ült mellém :) szóval eddíg én vidítottam föl, most neki kellett, és egyszerűen mikor ránéztám már olyan vidámság fogott el :))
aranyos lány nagyon. Kár hogy a barátja leszarja.

nade aztán mostjön a vicc!!
Suliba faszán beértem első órára, és elkészítettem a műhely folyosón a füzetemet. Természetesen naaagy fegyelmet megkövetelve sorban állva végigpáztásztak minket.
A lényeg, hogy az én ruhám nem volt alkalmas a reszelésre (?)

Természetesen rajtam kívül még vagy 3embernek. érdekes, hogy engem meg a haveromat ültettek le kispadra. szóval a lényeg, hogy vagy 5órát kellett volna ott ülnünk, és egy kicsit nagyon igazságtalanságnak tartom, hogy a többi nem megfelelő ruhályú köcsög, meg bemehetett.
Szóval haverommal gondoltunk egyet, és hazahúztunk.. Kapja be az iskola.

vagy az lesz most, hogy hollap elmászok dokihoz, és mivel elvan dugulva az agyam kiírom magamat a hétre, természetesen a fontos órákra bejárok, vagy megvárom a mai események következményét, és szép csendben kibaszatom magamat az iskolából..

Na ugye egyértelmű meiket választom.
szal a holnapi napom az lesz, hogy gó dokihoz, utánna vissza suliba, és az éreccségis tantárgyakon résztveszek. ha más nem, akkor uccu diktafon, és alvás :)

 

mára ennyi

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://furcsaelet.blog.hu/api/trackback/id/tr50704156

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

XiRo · http://xiro.blog.hu/ 2008.10.09. 23:22:39

Hát Remélem nem lesz bajod ;)
süti beállítások módosítása