Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

Salvia trip. Látnokzsálya, és a rádiótorony project 2.

Almodozo121 2008.07.23. 11:17

Ez a nap nagyon érdekesen indult. volt itt szomorúság, zöldségek, miegymás.

A napom úgy indúlt, hogy a "deszkámat" eladtam. Ebből ki tudtam fizetni régi tartozásomat.

persze találkoztam Lillával, de csak pár percre, és mit mondjak. Szőrnyű volt látni ilyen szétzuhantan. Mikor rámnézett, láttam a szemében a kihaltságot, és az ürességet, a félelmet, és a bánatot egyben. Nem tudtam mire vélni. Tudtam viszont hogy erről mindről én tehetek, és egy hatalmas nagy lelkiismeret fuldoklás vette kezdetét.

pontosan nemis tudom mikor értem a próbahejünkre, ahol a zenekarból a Márkkal utaztam egy buszon odafele(?)

Aztán később megérkeztek többiek is. Előkerült Salvia istennő hozománya :)

Gondoltam, hogy ha már egyszer megadatik, hogy találkozzak vele, akkor minek féljek.

Ellazultunk zenéthallgattunk, és elkezdtünk pipázni.

A tömény füst átjárta tüdőmet.

Volt egy pillanat mikor a füst mennyisége, szinte elviselhetetlen volt, és hát köptem véletlen egyet az asztalra (:D)

Többiek is rendesen szívtak, és mondták hogy olyan furcsán érzik magukat. Aztán észrevettem énis, hogy érzékeny volt a bőröm, mikor lázasvagyok, és olyan kellemes érzés fog el.

A próbateremben egy sárgán világító lámpát figyeltem, ami változtatta a színét pirosra, ill zöldre.

mikor a csodálkozásnak vége lett, egy kegyetlen nagy röhögő görcs tört rám, egy fényképet nézegetve, mert úgy gondoltam, hogy aki a képen van, mien jól érezheti magát. :/

Ekkor elkezdett csöpögni a képnek a sarka. (?)

Féltem hogy a falon foltot hagy a kép, ahogyan lefolyik, ezért ezt megis említettem többieknek, de ők csak hülyének néztek.(érthető)

Utóhatás

Mikor a röhögőgörcseimnek múlását tapasztaltam, egy kellemes nagyon-nagyon jó érzés fogott el. olyan volt, minthogyha minden problémám meg lenne oldva, és nem idegeskedtem semmin. Olyan érzés volt, minthogyha zokogtam volna egy órán keresztül, és az utánna levő nyugodtság, és elmerülés átölelt volna mint valami gombóc.

Nagyon jólesett.

A mennyiség:

Nem volt túl nagy, és végülis a teknika balfaszságától is lehetett az hogy nem mélyült el az élmény olyan szinten, mint szerettem volna. Viszont maga a zsálya is gyengének tűnt.

Lehetett talán egy 2Xes zsálya.

Az élmény teljesen pozitív volt számomra, tehát biztosan megpróbálom még a 10Xes, illetve ha sikerűl szerezni akkor a 20Xos zsályát is. Addigra szerzek egy pipát vagy készítek, hogy a technikán se muljon semmi.

Ez egy felejthetetlen élmény volt. Egy kicsit az ember kizökken a hétköznapokból, és a "reális" és a tudattalan világ között túrázik utazik kicsit. Az ember elgondolkozik létezéséről, és rájön, hogy mien nagyszerű dolog ez az élet! Rengeteg ismeretlen, felfedezni való dolog van itt körülöttünk. Még hogyha jelenleg egy torz tökröt tart maga elé mindenki.

RÁDIO TORONY PROJECT 2.

Hát meg kell mondjam, kicsit beszartunk.

Az idő teljesen jónak indult, viszont a zsályától való punnyadás, és éhségérzet elég erős volt. Kétszer is átgondoltam, hogy felmásszunk e.

És akkor úgylett hogy igen.

viszont épen hogy elindultunk felfelé(a szokásos utat követve) hatalmas nagy széllökések kísértek benünket. olyan erős volt a szél, hogy a 2.lámpáig élve biztosan nem jutottunk volna el. Ígyhát gondoltuk elhalasztjuk akkorra, mikor a talajszinten szélcsend lesz, és csillagos éjszaka.

A felkészülés sem volt nagy: egyszercsak kijöttünk a próbateremből, és mondtuk hogy na gyerünk.

Legközelebb szerintem jobban megkell tervezni. az életünk is mulhat rajta.

Salviára visszatérve.

Rajtam, Márkon, Gebén, feltűnően pozitív élmény vette urrá magát. Imi később jött, de rajta semmi válltozást nem tapasztaltunk. Nemtudott ellazulni. folyamatosan járt az agya miközben csinállta. Bandi viszont elég mélyen elgondolkodott magában tőle. De ősem tud lazítani még. Ezt nekik valószinű meg kell tanulniuk, vagy rájönniük, és akkor tutira nekik is pozitív élményü lesz a zsályának köszönhetően.

aki többet szeretne tudni a zsálya milétjéről annak itt egy link: http://salvia.tvn.hu/index.htm

 

Végezetül meg

Mai napomat itthon töltöm, egy kis regenertálódással, viszont érzem Lillának hiányát. elég erőteljesen. Nagyon rossz volt úgy látni tegnap. Segíteni szeretnék rajta, de egyszerűen nemtudok. Annyival viszont igen, hogy megváltozok természetileg, de gyökerestül.

"és próbálnak neked segíteni de te nem vagy beteg"(hiperkarma)

 

 

Tehát zsálya jöhet. és ami a legjobb benne, hogy nem okoz függőséget, rosszullétet, és teljesen legális!!! Valahonnan egy palántát kellene beszereznem belőle. A kutatás most kezdődik.!!!

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://furcsaelet.blog.hu/api/trackback/id/tr44581409

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

XiRo · http://xiro.blog.hu/ 2008.07.23. 21:11:41

Hát Marci nem tudom mennyire ismersz, de ha úgy hiszed, hogy nem tudok ellazulni, azt hiszem tévedsz. Igazából én arra gondoltam, hogy akik vártak is valamit ettől az anyagtól, azokból váltott ki félig valós, félig kamu-halucinációs érzéseket. Az agyam meg nem járt, mármint honnan tudnád, hogy éppen lazítok, vagy agyalok valamin, mert szerintem egy tekintet nem mindíg árulja el.. Na mind1. Annak örülök, hogy neked meg maradt, de én inkább maradok a Zöldségeknél...

buzz 2008.07.23. 23:54:08

Szabadna megjegyeznem hogy MÉG legális és MÉG nem bizonyítoták be hogy függőséget okoz(de sztem valószinű minimum szellemi függőséget)
amúgy nem kell ahhoz zsálya hogy elgondolkozz és rájöjj hogy az élet tényleg milyen klafa.

Almodozo121 2008.07.23. 23:57:50

Segáz Imi! lesz ez jobbis!
süti beállítások módosítása